فواید تبلیغات گوگلی
نوشته شده توسط : اهورا وب

فواید تبلیغات گوگلی چیست ؟

 

حتما بار ها در نتایج جست و جوی خود با نتایجی در گوگل مواجه شده اید که با یک عبارت ad متمایز از دیگر نتایج نمایش داده میشوند،

امروزه تقریبآ صاحبان کسب و کار در هر حوزه ای از این سیستم تبلیغاتی بهره میبرند، در این مقاله به بررسی دلایل استفاده از تبلیغات ادوردز و برتری های آن نسبت به دیگر سیستم های تبلیغاتی میپردازیم.

هزینه کمتر نسبت به دیگر ابزار های تبلیغاتی

یکی از مزایای تبلیغات در گوگل هزینه کمتر تبلیغ در گوگل نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی (تلویزیون ، رادیو ، بیلبورد ، مجلات ، راهنمای همشهری و…) می باشد.

مثلا شما باید برای درج آگهی کوچکی در یک روز در بخش نیازمندی های روزنامه ۱۰ هزار تومان پول بدهید. ولی ممکن است در آن روز از مشتریان شما کسی آگهی را مطالعه نکند.

اما در تبلیغ در گوگل شما تا زمانی که بر روی آگهی شما کلیک نشده است نباید پولی بدهید. پس مطمئن هستید که آگهی مشاهده شده است.

مشتریان واقعی با تبلیغ در گوگل

همچنین همه برای تنوع روی اگهی شما کلیک نمی کنند . بلکه هر شخص هنگام نمایش تبلیغات در گوگل زمانی کلیک می کند که  ۱۰۰% نیازمند به خدمات و یا محصولات شما باشد و خب این بسیار خوب است. پس پول شما هدر نمیرود.

سرعت بالا برای نتیجه گیری

تبلیغات ادوردز سریعتر و هوشمند تر از از سئو عمل میکند، سئو با همه ی مزایایی که به همراه دارد نیاز به زمان زیاد و تولید محتوای مداوم دارد و به طور دقیق نیز قابل کنترل نیست، برای مثال اگر کلمه کلیدی یک سایت فروش گوشی باشد و از طریق سئو نیز به جایگاه مناسبی برای این کلمه دست پیدا کرده باشد.

ولی با سرچ فروش گوشی هوشمند یا فروش گوشی ارزان قیمت یا فروش گوشی اپل، سایت مورد نظر احتمالا در جایگاه مورد نظر در نتایج جست و جو وجود نخواهد داشت اما از طریق ادوردز شما میتوانید با هر تعداد کلمه ی کلیدی مورد نظر بدون محدودیت در جایگاه اول قرار بگیرید.

افزایش جستجوی مشتریان در گوگل

باور کنید شاید انقدری که افراد جدیدا در اینترنت و گوگل میروند دیگر به بنر ها ، روزنامه ها و … توجه نمیکنند.

در حال حاضر مشتریان شما بیشتر از هر وقت دیگری از اینترنت و جتسجوی در گوگل استفاده میکنند.

بر اساس جدید ترین آمار سایت رسمی Internet World State کشور ایران با داشتن حدود ۳۵ میلیون نفر کاربر در میان کشورهای خاورمیانه در رتبه اول تعداد کاربران اینترنتی قرار دارد و بسیار از گوگل استفاده میکنند.





:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: